کد خبر: ۷۰۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل دولت در تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده گفت: چرا مصوبه واردات خودروهای کارکرده که لایحه دولت بوده و آیین نامه آن نیز توسط دولتمردان تنظیم شده است در دستور کار قرار نمی گیرد.
انتقاد نماینده مجلس از تعلل دولت در تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده

به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل دولت در تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده گفت: چرا مصوبه واردات خودروهای کارکرده که لایحه دولت بوده و آیین نامه آن نیز توسط دولتمردان تنظیم شده است در دستور کار قرار نمی گیرد.

لطف‌الله سیاه کلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرخودرو عنوان کرد: علیرغم گذشت دو هفته از ارسال آیین نامه واردات خودروهای کارکرده به دولت اما این مصوبه در دستور کار دولت قرار نگرفته است.

وی با صراحت بیان کرد: چرا مصوبه واردات خودروهای کارکرده که لایحه دولت بوده و آیین نامه آن نیز توسط دولتمردان تنظیم شده است در دستور کار قرار نمی گیرد در حالی که بسیاری از مردم در انتظار واردات خودرو بوده و در این زمینه بلاتکلیف هستند..

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید هر چه سریع تر تکلیف مصرف کنندگان را در رابطه با واردات خودرو روشن کند چراکه بسیاری از مشتریان بازار خودرو می خواهند بدانند سرانجام واردات خودرو چه خواهد شد

سیاهکلی در پایان تصریح کرد: علیرغم همکاری و همفکری مجلس با دولت به منظور تسریع فرآیند واردات خودرو اما دولت اراده ای در این زمینه ندارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"